vrijdag 5 juli 2013

Zadelpijn

Even een korte update. Van der Valk hotel Hengelo vindt twee uur gratis internet per dag meer dan voldoende dus ik ook. De dag dat ik voor internet ga betalen buiten mijn eigen huis om, die ligt nog heel erg ver in de toekomst. Maar hierdoor zit ik ietwat opgejaagd achter/voor mijn laptop op deze mooie vrijdag. Want ik wil graag online nadenken over wat ik wel en wat ik niet op ons reisblog zet. Maar goed.

We hebben zadelpijn. Ik heb zelfs bijna een blaar op mijn rechterbil. Bijna. En de spierpijn zal morgen vast ook niet mals zijn. Maar we hebben dan ook echt wel een flink rondje gemaakt. Op een E-bike weliswaar maar evengoed moet je de pedalen rondtrappen.

Rond 11 uur vanochtend vertrokken we van Hengelo via Deurningen naar Weerselo, van daaruit naar Ootmarsum, via Denekamp en Singraven naar Tilligte, waar eindelijk om 16:30 de zon doorbrak, vervolgens weer via Weerselo naar Saasveld. Door naar Borne en dan weer terug naar het hotel. Best een pittig rondje hoor ( ik gok dat het een km of 60 is) maar echt prachtig en ondertussen aangename pauze's op diverse terrasjes. Mien laand!

Morgen meer! Lekker sloap'n jongs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten